Meteen naar de content

WIJ GAAN SLUITEN! | TOT 80% KORTING

Retourneren

Niet tevreden met uw bestelling?

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Kim's streven we ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze bij onze leveranciers hebben gekocht. Als je problemen hebt met de verzending of het product en gefrustreerd bent, neem dan contact met ons op en ons team zal je meteen helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren?

Als u besluit uw producten binnen de 14 dagen bedenktijd aan ons te retourneren, houd er dan rekening mee dat wij het volledige bedrag van uw bestelling binnen 5 werkdagen na ontvangst van het product terugbetalen. Helaas kunnen we de kosten van het retourneren van het product niet terugbetalen.

Volg de onderstaande stappen om uw product te retourneren:

  1. Stuur ons een e-mail naar info@kimsboetiekje.nl waarin staat dat je je bestelling of een deel van je bestelling wilt retourneren
  2. Wachten op een antwoord van onze klantenservice of we de retour kunnen accepteren. Daar ontvang je ook het retourformulier.
  3. Als we je retourzending kunnen accepteren, volg dan de onderstaande stappen. Verpak het geretourneerde product netjes en stevig, bij voorkeur in de originele verpakking
  4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt gekregen
  5. Stuur de Track & Trace code naar onze klantenservice
  6. Wanneer uw pakket is aangekomen en is geïnspecteerd, zullen we u de geretourneerde producten terugbetalen met behulp van de betaalmethode die u hebt gebruikt om de producten te betalen.

Producten die aan één of meer van de volgende punten voldoen kunnen helaas niet geretourneerd worden:

  1. Verzegelde producten. Indien de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
  2. door de ondernemer tot stand gebracht volgens specificaties van de consument (opdrachtwerk); 3. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  3. die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;
  4. Producten in de categorieën "Beauty", "Kids & Baby" en "Sport" kunnen vanwege de hygiënemaatregelen van COVID-19 niet worden geretourneerd.

Dit kan wel als het product nog verzegeld in de orginele verpakking zit.

Directe annulering van bestellingen

U kunt uw bestelling alleen annuleren BINNEN 30 minuten na het plaatsen van de bestelling.

Om je bestelling te annuleren, neem je 30 minuten na het plaatsen van de bestelling contact met ons op via info@kimsboetiekje.nl

Uitverkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.

Beschadigde producten bij aankomst

Dat is jammer! Helaas kan het voorkomen dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. Als je een beschadigd of verkeerd product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

Voor de snelste oplossing kunt u ons een e-mail sturen met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. Foto's kunnen het beste worden gemaakt op een vlakke ondergrond waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn. We zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Voor defecte artikelen verzenden we de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen we helaas geen restitutie verlenen. Komt het de tweede keer verkeerd uit? Dan betalen we je het volledige aankoopbedrag terug.

Voor vragen over producten die bij aankomst beschadigd waren, kunt u contact met ons opnemen via info@kimsboetiekje.nl

Productstoringen of defecten na gebruik

Hoe irritant! Helaas kan het voorkomen dat er na verloop van tijd een productiefout optreedt. Het moet een echt defect zijn. Met andere woorden: het onderdeel is kapot en voldoet niet meer aan de door de fabrikant gestelde norm. Slijtdelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten. De slijtdelen omvatten:

  • Aandrijfriem
  • Batterijen
  • Remblokken en -schijven, remtrommels,
  • Kettingen, gloeilampen, primers, banden en slangen
  • Bewegende delen in de breedste zin van het woord

Voor vragen over productiefouten of defecten na gebruik kunt u contact opnemen met info@kimsboetiekje.nl

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

Als je het niet zeker weet, volgen hier enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid:

  1. Hoe lang is de retourtermijn?

U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren.

  1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra we de producten hebben ontvangen, hebben geïnspecteerd en hebben bevestigd dat ze niet zijn geopend, wordt het volledige bedrag teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode. Alle klanten moeten contact met ons opnemen nadat het pakket is geretourneerd en ons de track en trace-gegevens verstrekken zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: de meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

 

  1. Waarom kunnen de beauty- en gezondheidsproducten niet geretourneerd worden?

Hieronder vindt u een lijst met hygiëneartikelen die niet kunnen worden geretourneerd en terugbetaald (de lijst is niet uitputtend): ondergoed, bikini's, makeup, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. We nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en wijzen het retourneren van schoonheids- en gezondheidsproducten om de veiligheid van onze klanten te garanderen. We zijn hierin niet de enige. Andere leveranciers van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen ook geen retouren toe. Je kunt het product wel retourneren als die nog verzegeld in de originele​ verpakking zit.

Over het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

  • de koper de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of gewijzigd of door een derde heeft laten repareren en/of wijzigen;
  • de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de instructies van de tussenpersoonzijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld
  • het gebrek is geheel of gedeeltelijk te wijten aan voorschriften die de overheid heeft uitgevaardigd of zal uitvaardigen met betrekking tot de aard ofkwaliteit van de gebruikte materialen;
  • Hygiëneproducten zijn niet retourneerbaar en niet restitueerbaar, althans niet met de huidige COVID-19 maatregelen. Je kunt het product wel retourneren als die nog verzegeld in de originele verpakking zit.

 

  1. Moet ik betalen voor mijn retour?

Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren. We raden aan om je retourzending met track en trace te verzenden, aangezien we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor verloren retourzendingen.

 

  1. Kan ik mijn product retourneren zonder contact met u op te nemen?

Nee. U moet contact met ons opnemen voordat u retourneert, aangezien het retouradres kan verschillen van het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

 

  1. Hoe kan ik je bereiken?

U kunt ons per e-mail bereiken op info@kimsboetiekje.nl. Het Kim's Boetiekje team werkt zeven dagen per week. We garanderen altijd een antwoord binnen 1 tot 3 uur en helpen je graag verder!

 

  1. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Om de snelst mogelijke oplossing te vinden, gelieve een foto bij te voegen waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. Foto's kunnen het beste worden gemaakt op een vlakke ondergrond waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn. We zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

 

Als je een beschadigd of verkeerd product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

15.000+ Tevreden Klanten

100% Beveiligde betaling

Gratis en snelle verzending